Nog maar twee maanden te gaan! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Melanie en Lisette - WaarBenJij.nu Nog maar twee maanden te gaan! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Melanie en Lisette - WaarBenJij.nu

Nog maar twee maanden te gaan!

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie en Lisette

22 Juni 2015 | Nederland, Geleen

hi,

Dit is 'm dan, mijn blog. Zoals vele van jullie weten, of niet, ga ik 20 augustus het avontuur aan in Amerika. Samen met mijn studiegenootje en vriendinnetje Lisette ga ik 5 maanden naar the States. Hier gaan we vol goeie moed onze minor doen. Wij, als verpleegkundigen in spé, hebben er ontzettend veel zin in! En dit komt goed uit want over een maand zijn we al daar. Alles is geregeld en we're ready for take of!

Hier op deze blog kunnen jullie mij volgen. Stiekem hoop ik natuurlijk ook wel dat jullie dat gaan doen!

Maar eerst ga ik de komende maanden nog even genieten van mijn vakantie ;)

  • 22 Juni 2015 - 13:28

    Viv:

    leuk!! Zal je zeker volgen!

    Ik stuur de link door naar mijn ouders..


    X

  • 22 Juni 2015 - 22:16

    Viv2:

    en ik natuurlijk ook!

  • 27 Juni 2015 - 16:40

    Caminofrans:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie en Lisette

Hi, wij zijn Lisette en Melanie! Samen gaan wij vanaf augustus een avontuur aan in Amerika. Een semester lang gaan wij studeren aan NAU, Northern Arizona University, te Flagstaff. Ons avontuur begint op 20 augustus!

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4491

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 20 December 2015

MINOR Northern Arizona University

Landen bezocht: